نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فدراسیون كشتی، در این تمرین كه از ساعت 11 صبح امروز (چهارشنبه) در محل خانه كشتی

آغاز شد، ملی پوشان كشتی آزاد ایران همچون گذشته در چند گروه تمرینات خود را دنبال كردند تا تمرینات شكل تخصصی تری به خود بگیرد.

نكته جالب توجه این تمرین، سرشاخ شدن برخی كشتی گیران المپیكی با جوانان كشتی آزاد حاضر در اردو بود كه رقابت های دیدنی را رقم زده بود. مبارزه كمیل قاسمی با عبدالله قمی، احسان لشكری با ابراهیمی، مسعود اسماعیل پور با آرش دنگسركی در دور نخست تمرین كه اختصاص به كشتی مسابقه ای داشت، جذاب و دیدنی بود.

البته كشتی گیران بزرگسال با پایان مرحله نخست تمرین، در دور دوم تمرین مرور فن را با تاكید بر اجرای فنون مختلف انجام دادند كه در میان سرشاخ شدن مهدی تقوی با مسعود اسماعیل پور، كمیل قاسمی با عباس طحان و رضا یزدانی با الیاس بختیاری دیدنی بود. از دیگر نكات جالب این تمرین، سرشاخ شدن حسن رحیمی با محمدعلی گنجابی یكی از مربیان حاضر در اردو بود كه بسیار پرفشار دنبال شد.

رسول خادم مدیر تیم های ملی و امور فنی نیز مانند همیشه با جدیت، تمرین ملی پوشان را زیر نظر داشت و در مواردی نیز در سرشاخ شدن با كشتی گیران، نكات فنی را به آنها گوشزد می كرد.

مدیر تیم های ملی در تمرین خطاب به كشتی گیران آزاد گفت: باید ریزه كاری های كشتی را خوب بلد باشید تا در مبارزه با رقبای خود به موفقیت برسید. رضا لایق، محمد طلایی و دیگر اعضای كادر فنی نیز در حین تمرین، نكات فنی لازم را به كشتی گیران گوشزد می كردند.

ملی پوشان كشتی آزاد ایران،‌ فردا (پنجشنبه) نیز تمرینات خود را طبق برنامه تنظیمی كادر فنی دنبال می كنند.

ورزشی. ** 9162 ** 1589





:: برچسب‌ها: موسیقی , ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: